Kim ona jest? część 12/26 Język polski dla początkujących obcokrajowców

To 12 część historyjki „Kim ona jest?” przeznaczonej dla cudzoziemców uczących się języka polskiego.

This is a 12-th part of „Who is She?” story for foreigners who are learning Polish. This is a good place to start learning Polish.

Kim ona jest?, część 12
OK, ale jestem zajęty. Lepiej się pośpiesz.
Proszę poczekaj. Naprawdę potrzebuję twojej pomocy.
Nie mogę spędzić całego dnia odpowiadając na twoje pytania.
Wszystko mi jedno czy dostanę mandat. Chcę żebyś mi pomógł. Co by było, gdyby to był twój brat? Mógłbyś być w tej samej sytuacji jak ja.
Cóż, o co chodzi. Co chcesz wiedzieć?
Gdybym dała ci sto dolarów? Pomógłbyś mi dowiedzieć się więcej co robią mój brat i jego współlokatorka?
Chcesz żebym śledził twojego brata? Nie, nie zrobię tego. To jest nie fair wobec twojego brata.
Jeśli dam ci 500 dolarów, zrobisz to wtedy?
To już inna historia. Oczywiście nie powinienem tego robić, ale za 500 dolarów mogę być skłonny to zrobić.
Dobrze! Teraz wiem z jaką osobą mam do czynienia.
Co przez to rozumiesz? Chcesz mojej pomocy czy nie?
Tak, chcę twojej pomocy.

Who Is She?, Part 12
OK but I am busy. You had better hurry.
Please wait. I really need you to help me.
I cannot spend the whole day just answering your questions.
I do not care if I get a parking ticket. I want you to help me. What if it were your brother? You would be in the same situation as me.
Well, get to the point. What do you want to know?
What if I gave you one hundred dollars? Would you help me find out more about what my brother and his room-mate are doing?
You want me to spy on your brother? No I will not do that. It is not fair to your brother.
What if I give you 500 dollars, would you do it then?
That is a different story. Of course I really should not do it, but for 500 dollars I might be willing to do it.
Good! Now I know the kind of person I am dealing with.
What do you mean by that? Do you want my help or not?
Yes I want your help.

Dowlnoad mp3 file

Leave a comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

Leave a Reply

