Kim ona jest? część 22/26 Język polski dla początkujących obcokrajowców

To 22 część historyjki „Kim ona jest?” przeznaczonej dla cudzoziemców uczących się języka polskiego.

This is a 22-th part of „Who is She?” story for foreigners who are learning Polish. This is a good place to start learning Polish.

Kim ona jest?, część 22
Co tu się dzieje w moim apartamencie?
Cześć. Mam na imię Julia, a to jest Sylwia. Miło mi cię poznać.
Co robicie w moim apartamencie?
Jestem siostrą Jurka. To jest moja przyjaciółka Sylwia.
Nie obchodzi mnie kim jesteście. Co tu robicie? Kto was wpuścił?
Nie musisz się złościć. Mimo wszystko, jestem siostrą Jerzego. Nie jestem obca.
Dlaczego Sylwia jest w pidżamie i leży w łóżku?
Mogę to wyjaśnić. Widzisz, Sylwia poczuła się zmęczona…
Jak dostałyście się do mojego apartamentu?
Facet ze schodów wpuścił mnie, bo go poprosiłam. To miły facet.
On to zrobił? Jakim prawem wpuścił was tutaj? Proszę powiedz mi, dlaczego twoja przyjaciółka Sylwia jest wieczorem w łóżku w swojej piżamie.
Zaczęłam ci mówić. Ona jest zmęczona i właśnie chciała przespać się troszkę zanim Jurek wróci do domu.

Who Is She?, Part 22
What is going on here in my apartment?
Hello. My name is Jane and this is Sally. Glad to meet you.
What are you doing in my apartment?
I am George’s sister. This is Sally, my friend.
I don’t care who you are. What are you doing here? Who let you in?
You do not have to get upset. After all, I am George’s sister. I am not a stranger.
Why is Sally wearing pyjamas and lying in bed?
I can explain. You see Sally was feeling tired and…
How did you get in to my apartment?
The man from downstairs let me in because I asked him to. He is a nice man.
He did? What right has he to let you in here? Please tell me why your friend Sally is in bed with her pyjamas on in the afternoon.
I started to tell you. She is tired and just wanted to sleep a little before George came home.

Dowlnoad mp3 file

Leave a comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

Leave a Reply

