5 zdań – część 22/50 Język polski dla początkujących obcokrajowców

Dowlnoad mp3 file

 

 

Przepraszam, czy to miejsce jest zajęte?
Excuse me, is this seat taken?

Czy mogę zapalić? Trochę się tym zdenerwowałem.
Do you mind if I smoke? I kind of got nervous about it.

Przykro mi to słyszeć. Mam nadzieję, że to nic poważnego.
I’m very sorry to hear that. I hope it’s nothing serious.

Chce mi się płakać. Takie to już moje szczęście!
I feel like crying. Just my luck!

Nie przesadzaj! Niczego nie brakuje ci do szczęścia.
Don’t exaggerate! You have everything you could wish for.

 

 

Leave a comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

Leave a Reply

