5 zdań – część 37/50 Język polski dla początkujących obcokrajowców

Dowlnoad mp3 file

 

 

Od kilku dni mam urwanie głowy w pracy.
I’ve been having a hectic time at work for the past couple of days.

Jakież to przykre! Mam nadzieję, że problem sam się rozwiąże.
How upsetting! I hope the problem will find its solution.

Wiem, jakie to uczucie. Sam musiałem zmierzyć się z podobnym problemem w zeszłym roku.
I know how it feels. I had to face a problem like that last year myself.

Pozwól mi spróbować. Na pewno mi się uda.
Let me have a go at it. I’m sure I’ll make it.

Wspaniale! Wiedziałem, że ci się uda. Uczcijmy to!
Great! I knew you’d do it! Let’s celebrate it!

 

 

Leave a comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

Leave a Reply

