Daily Polish Simple Story 28

learn polish 28

Hi!
Today you can learn some Polish from a story that happens at the airport

Cześć, dziś krótka historyjka, o tym jak Joanna czekała na samolot na lotnisku. Usłyszysz opowiadanie, tak jakby to Joanna opowiadała tobie swoją historię. Posłuchaj!

Samolot do Chicago

Tydzień temu leciałam do Chicago.
Byłam na lotnisku w Warszawie.
Czekałam na odlot mojego samolotu.
Samolot miał odlecieć o 7 wieczorem.
Była dopiero 17.
Miałam jeszcze 2 godziny do odlotu.
Chciałam coś zjeść w restauracji.
Poszłam do restauracji.
W restauracji nie było wolnych stolików.
Nie chciałam czekać na wolny stolik.
Poszłam do innej restauracji.
Ta restauracja była w podziemiu.
Musiałam zejść po schodach.
Ta restauracja była prawie pusta.
Usiadłam przy wolnym stoliku i zamówiłam jedzenie.

If you want to download Extended Version of Story please click this link.

Leave a comment

Filed under BEGINNER

Leave a Reply

