Daily Polish Simple Story 29

learn polish 29

Cześć! Next Polish story is comming… you can learn some new, everyday Polish vocabulary. Check your comprehension ability and just listen to story… then you can read transcription

Cześć, dziś krótka historyjka o Piotrze, który ma 15 lat i myśli, że jest już dorosły. Najpierw posłuchaj historyjki opowiedzianej przez ojca Piotra. Zaczynajmy…

Nastolatek

Jestem zły na mojego syna.
Mój syn ma na imię Piotr.
On jest nastolatkiem, ma 15 lat.
Piotr myśli, że wszystko wie najlepiej.
On nie chce chodzić do szkoły.
Wczoraj Piotr nie słuchał mnie.
Było już bardzo późno, a jego nie było w domu.
Martwiłem się o niego.
Myślałem, że coś mu się stało.
On wrócił do domu po 22.00.
Pokłóciliśmy się.
Tato, nie jestem już dzieckiem! – krzyczał Piotr.
Ale nie jesteś jeszcze dorosły! – odpowiedziałem.
Teraz Piotr jest zły na mnie, a ja jestem zły na niego.

If you want to download Extended Version of Story please click this link.

Leave a comment

Filed under BEGINNER

Leave a Reply

