Daily Polish Simple Story 35

learn polish 35

Cześć! Today I want to teach you some new Polish vocabulary, so please listen to this simple story about loud music in the car

Cześć, dzisiaj krótka historia o Jacku. Jacek lubił głośną muzykę i słuchał gośno radia nawet w samochodzie. Jak wszystko się skończyło dowiesz się z opowiadania Jacka. Posłuchaj.

Podcast: Download

Głośna muzyka

Mam nowe radio w samochodzie.
Lubię słuchać głośno muzyki.
Wczoraj jechałem samochodem i słuchałem muzyki.
Radio grało bardzo głośno.
Gdy jechałem zapaliło się czerwone światło.
Zatrzymałem samochód.
Wtedy policjant na motorze zatrzymał się obok mnie.
Proszę zjechać na pobocze – powiedział policjant.
Co? – powiedziałem.
Proszę zjechać na pobocze – powtórzył policjant.
Zatrzymałem się na poboczu.
Czy wie pan dlaczego dostał pan mandat? – powiedział policjant.
Ja dostałem mandat? Dlaczego dostałem mandat? – powiedziałem.
Ponieważ pana radio jest zbyt głośno – odpowiedział policjant.


A teraz o Jacku opowie nam ktoś inny. Posłuchaj tej samej historyjki z innego punktu widzenia.

Jacek ma nowe radio w samochodzie.
On lubi słuchać głośno muzyki.
Wczoraj Jacek jechał samochodem i słuchał muzyki.
Radio grało bardzo głośno.
Gdy Jacek jechał zapaliło się czerwone światło.
Jacek zatrzymał samochód.
Wtedy policjant na motorze zatrzymał się obok niego.
Proszę zjechać na pobocze – powiedział policjant.
Co? – powiedział Jacek.
Proszę zjechać na pobocze – powtórzył policjant.
Jacek zatrzymał się na poboczu.
Czy wie pan dlaczego dostał pan mandat? – powiedział policjant.
Ja dostałem mandat? Dlaczego dostałem mandat? – powiedział Jacek.
Ponieważ pana radio jest zbyt głośno – odpowiedział policjant.

2 Comments

Filed under BEGINNER

2 responses to “Daily Polish Simple Story 35

  1. How much was the fine… well I don’t know exactly, about 100zł or someting… ;-)

  2. Alexey

    cool story! how much was the fine? i hope i’ve got it right (google pol-rus translator sucks)

Leave a Reply

