Daily Polish Simple Story 37

learn polish 37

Hi, today short, easy Polish story about losing weight. Do you want lose some weight? Please do comment!

Podcast: Download

Cześć, dzisiaj krótka historyjka o odchudzaniu. Posłuchaj jak Tomek opowiada o tym jak się odchudzał, czyli o tym jak zrzucał zbędne kilogramy.

Odchudzanie

Rok temu ważyłem 92 kg.
Postanowiłem, że schudnę.
Postanowiłem, że nie będę jadł słodyczy.
Postanowiłem też, że codziennie będę biegał.
Najpierw biegałem codziennie dziesięć minut.
Potem biegałem co raz dłużej.
Teraz biegam codziennie pół godziny, a w weekend godzinę.
Najczęściej biegam w lesie.
Schudłem 15 kg.
Teraz ważę 77 kg.
Mam zamiar wystartować w maratonie.
Nie chcę wygrać maratonu.
Chcę tylko przebiec cały maraton.
Będę musiał biec ponad trzy godziny bez przerwy.

Bardzo dobrze, teraz posłuchaj jak o Tomku opowiada jego żona.

Tomek rok temu ważył 92 kg.
Postanowił, że schudnie.
Postanowił, że nie będzie jadł słodyczy.
Postanowił też, że codziennie będzie biegał.
Najpierw biegał codziennie dziesięć minut.
Potem biegał co raz dłużej.
Teraz biega codziennie pół godziny, a w weekend godzinę.
Najczęściej biega w lesie.
Schudł 15 kg.
Teraz waży 77 kg.
Ma zamiar wystartować w maratonie.
On nie chcę wygrać maratonu.
Chce tylko przebiec cały maraton.
Będzie musiał biec ponad trzy godziny bez przerwy.

2 Comments

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

2 responses to “Daily Polish Simple Story 37

  1. Lore, nie chudnij zbyt szybko ;-)

  2. Lore

    ja mam już 3 kilo mniej! :p hehehe akurat post!

Leave a comment