Learn Polish – Interesting Stuff 32 – Polski orzeł i nie tylko

Cześć,
In this podcast I’ve made up my mind to just speak a little in Polish, without planning anything…
You can decide for yourself if it is useful for you. But please let me know what do you think about it :-)

Może ktoś z Was ma chęć zapisać transkrypcję tego podcastu i przesłać do mnie, a ja umieszczę ją tu umieszczę. Myślę, że to dobre ćwiczenie, a zarazem pomoc dla innych. Nie martwcie się o błędy – jeśli będą ja je poprawię.

Tak mają wyglądać koszulki polskich piłkarzy na Euro 2012.
Więcej zdjęć znajdziesz na www.sport.pl

4 Comments

Filed under INTERMEDIATE

4 responses to “Learn Polish – Interesting Stuff 32 – Polski orzeł i nie tylko

  1. Anonymous

    slabo graly

  2. oto strona internetowa : livemocha.com. na hiszpańską mowę, ta strona internetowa gdzie można studiować hiszpański z zera i będzie sprawdzały twój hiszpański nośniki mowy. Tu uczę polski. Powodzenia.

  3. A jeszcze chciał powiedzieć, że wszystko zrozumiałem, że mówisz. I jestem bardzo cieszę się za siebie, dwa miesiące toż by nie zrozumiałem i połowę tekstu, a teraz zrozumiał wszystko. Dziękuje ci za tę możliwość.

  4. Piotr, w całości jestem zgodny z tobą i z wieloma Polakami, w zamian herbu Polski, który to piłeczka. Myślę, że jednak formę zamienią i przywrócą zwykłą formę z herbem polskim

Leave a Reply

