Daily Polish Simple Story 46

learn polish 46

Cześć, please listen to new short story. You can learn some new Polish vocabulary. It’s amazing, isn’t it? ;-)

Witam, dziś zapraszam na opowiadanie o banku. Czy warto trzymać pieniądze w banku?

Podcast: Download

Pieniądze w banku

Robert poszedł do banku.
On potrzebował pieniędzy z banku.
On miał wszystkie swoje pieniądze w banku.
Robert nie chciał mieć pieniędzy w domu.
Ktoś mógłby ukraść jego pieniądze z domu.
W banku jego pieniądze były bezpieczne.
Niektórzy trzymają swoje pieniądze w domu.
Oni wkładają je do szafy, albo do lodówki.
Ale to nie jest bezpieczne.
Złodziej może włamać się do nich i ukraść im pieniądze.
Najlepiej trzymać pieniądze w banku.

Jak zawsze zapraszam do wysłuchania jeszcze raz tej samej historyjki. Posłuchaj jak Robert opowiada swoją historyjkę. To tak jakby Robert wam opowiadał o sobie.

Poszedłem do banku.
Potrzebowałem pieniędzy z banku.
Miałem wszystkie swoje pieniądze w banku.
Nie chciałem mieć pieniędzy w domu.
Ktoś mógłby ukraść moje pieniądze z domu.
W banku moje pieniądze były bezpieczne.
Niektórzy trzymają swoje pieniądze w domu.
Oni wkładają je do szafy, albo do lodówki.
Ale to nie jest bezpieczne.
Złodziej może włamać się do nich i ukraść im pieniądze.
Najlepiej trzymać pieniądze w banku.

To już wszystko na dzisiaj. Życzę Wam, aby nikt wam nigdy nie ukradł pieniędzy.
Do usłyszenia następnym razem – pa, pa!

Leave a comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

Leave a Reply

