Film – Tylko mnie kochaj

Cześć,
dziś proponuję Wam obejrzenie jednej sceny z filmu “Tylko mnie kochaj”.
Bohaterem filmu jest młody architekt. W jego życiu pojawiają się trzy kobiety. Piękne kobiety.
Michał, tak ma na imię nasz bohater, będzie miał w czym wybierać… a mówią, że od przybytku głowa nie boli!

– Dlaczego nie śpisz?
– A ty?
– Zaraz się położę, muszę pomyśleć…
– A o czym?
– A o czym? O wszystkim! O tobie!
– A o czym o mnie?
– Że się bardzo cieszę, że do mnie przyszłaś, że będzie mi bardzo smutno jeśli będziesz musiała odejść.
– To nie pozwól mi odejść. Obiecaj.
– Zawsze będziesz moją córką. Zrobię dla ciebie wszystko.
– Nie trzeba wszystko.
– Tylko co?
– Tylko mnie kochaj!

5 Comments

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY, INTERMEDIATE

5 responses to “Film – Tylko mnie kochaj

  1. Liudmiła, nie mogę uwierzyć, że jeszcze rok temu prawie nie znałaś polskiego… teraz piszesz już bardzo dobrze, brawo!
    Co do pączków, w tym roku zjadłem tylko 3 pączki – wiem, że to nie bardzo dużo, ale nie mam już takiego apetytu jak kiedyś ;-)

  2. Liudmiła

    Dzęńki, Piotr.
    W zeszłym roku po polsku znałam tylko “prosze bardzo” i ” do widzenia”))) Teraz przeczytałam z zainteresowaniem. Mam nadzieję, że udaje mi się spróbować polskie pączki. Jaki masz pączkowy rekord?;))

  3. Nie oglądałem jeszcze całego filmu, ale domyślam się, że to prawdziwy wiciskacz łez ;-)
    Ludmila, pisałem o pączkach w tamtym roku, zobacz:
    https://realpolish.wordpress.com/2011/03/03/learn-polish-%E2%80%93-interesting-stuff-02/
    Dziś zjadłem już dwa, a dopiero 12 w południe :-)

  4. Bardzo piękna scena. Nawet łza spadła z oka. Chciałabym obejrzec’ cały film. Dzęńki, Piotr!

    P.S. Myślałam, że dziś będzesz pisac’ o tłustym czwartku ;) Ile pączków zamierzasz zjeśc’?

  5. Max

    Tylko mnie kochaj! Tym wszystko powiedziano, nie należy wszystkiego tylko miłość. Kiedy mówią takie słowa dzieci – od razu zastanawiasz się o wszystkim o życiu, jak żyjesz i dla czego. Główne to miłość. Super scenа z filmu, dziękuje Piotr za minutę radości i szczęścia!

Leave a Reply

