Forum For Polish Learners

Cześć :-)
Pomyślałem, że dobrze by było zrobić miejsce, gdzie będziemy rozmawiać po polsku. Założyłem więc Forum dla wszystkich, którzy chcą napisać coś po polsku. Chciałbym tam wspierać wszystkich, ktrzy uczą się polskiego. Myślę, że w przyjaznej atmosferze będziemy mogli dzielić się swoimi doświadczeniami.
Mam nadzieję, że w przyszłości znajdziecie tu wielu przyjaciół.

Zapraszam na nasze forum:
http://realpolish.pl/forum
Oczywiście bardzo liczę na Waszą pomoc, bo nie mam doświadczenia w prowadzeniu forum. :-)
Pa, pa! Do zobaczenia na forum!

Learn Polish Forum

1 Comment

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY, INTERMEDIATE

One response to “Forum For Polish Learners

  1. Witam pierwszą osobę na forum :-)
    Rover – jesteś pierwsza! Bardzo się cieszę mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić ucząc się polskiego.

Leave a Reply

