Daily Polish Simple Story 64

learn polish 64

Simple Story: Download Polish Audio

Zapraszam na rozszerzone wersje historyjek:
Extended Versions of Daily Polish Stories

Cześć zapraszam na następną historyjkę po polsku. Dzisiejsza historyjka nosi tytuł „Pyszne ciasteczka”. Historyjka opowiada o Ani i Piotrze. Najpierw posłuchaj jak Piotr ją opowiada. Pierwszy raz opowiem historyjkę troszkę wolniej, a potem powtórzę ją w normalnym tempie. Zaczynajmy.

Pyszne ciasteczka

W tamtym roku podróżowałem razem z Anią po Niemczech.
Byliśmy głodni, ale mieliśmy mało pieniędzy.
Chcieliśmy kupić coś do jedzenia.
Ania pilnowała naszych plecaków.
Ja wszedłem do wiejskiego sklepiku.
Wziąłem trochę ciastek i podszedłem do kasy.
Przy kasie zauważyłem większą paczkę ciastek.
One były dużo tańsze od tamtych.
Zostawiłem droższe ciastka i wziąłem te tańsze.
Zapłaciłem za ciastka i wyszedłem ze sklepu.
Potem usiedliśmy pod drzewem i zjedliśmy ciastka.
Te ciastka są pyszne, kupmy ich więcej, bo są tanie – powiedziałem.
Ania umiała trochę niemiecki.
Sprawdzę jak się nazywają te ciasteczka – powiedziała Ania.
Potem zaczęła się śmiać.
Dlaczego się śmiejesz? – spytałem.
To są ciasteczka dla psów – powiedziała Ania.


Extended Version incude:
– main story,
– story from other point of view,
– questions and answers
– mp3 (19 min) + pdf files

4 Comments

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY

4 responses to “Daily Polish Simple Story 64

  1. Okropny pokarm, wyplułem od razu że. Fe :-(
    Jak ten pokarm jedzą koty?

  2. Jak Ci smakowało Max? :-D

  3. Ciekawa historia! :-) :-) :-) Ja też kiedy był w Niemczach jadł karm dla kotów, też były mało pieniędzy w takim razie jeszcze nie znał niemieckiej mowy.
    Jeśli znajdziecie takie napisy lepiej pozostać głodnym.
    Aufmerksamkeit : Törtchen für Hunde!!! Futter für Kater!!!

Leave a Reply

