Polish Learners Forum is closed

Muszę zamknąć nasze forum, które było pod adresem http://realpolish.pl/forum. Niestety spamerzy wygrali ze mną :(
Nie dam rady codziennie kasować ich postów. Myślę jednak, że to nie jest takie bardzo złe, ponieważ Forum i tak nie miało zbyt dużo aktywnych użytkowników. Jeśli chcecie zadawać mi pytania dotyczące języka polskiego, róbcie to po prostu w komentarzach do postów. Możecie pisać komentarze do tego bloga albo do mojej nowej strony RealPolish.pl
O nowej stronie opowiem w następnym poście. Pa, pa!

8 Comments

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY, INTERMEDIATE

8 responses to “Polish Learners Forum is closed

  1. Dzięki Gabi :D

  2. Gabi

    Przykro mi, ale naprawdę już nie było możliwe oddychać od spamerów! :(
    Do widzenia na nowej stronie! :)
    I rzeczywiście wielkie dzięki, Piotrze, za wszystko!

  3. Josh, uwielbiam Twoje pytania na forum! Proszę pytaj w komentarzach na nowej stronie, a ja postaram się odpowiedzieć.
    Forum jeszcze jest, może uda mi się je wyczyścić i wprowadzić akceptację nowych użytkowników. Muszę sprawdzić jak to zrobić, żeby forum było tylko dla napradę zainteresowanych, a nie dla spamerów :)

  4. Thanks Lore! Yeah please use my new blog :)

  5. Sean, dzięki – nie martw się :) zapraszam piszcie w komentarzach do postów na nowej stronie – ja będę odpowiadał na każde pytanie.

  6. Sean

    Przykro mi, że tak się stało. Ja nie miałem zbyt dużo do powiedzenia, ale ja lubiłem czytać forum.

    Dziekuję, Piotr, za Twój wysiłek!

  7. Lore

    Very nice new website!!, both, thumbs up in approval!! :D hehe, Wishing you great success with everything Piotr, Your lessons are really helpful, easy to learn, to understand and very well developed! It’s a pity that the forum won’t be open anymore, but i think that we can use this blog to share our doubts, Include some interesting topics and ask whenever there is something that we are confused with. We really appreciate your help! Keep up with the great job! :)

  8. Josh

    To jest tak smutne. Ja naprawdę lubię tamten forum.
    Może mogłbyś jakoś zatwierdzać nowych kont. :(

Leave a Reply

