Dziękuję za wsparcie!

Dziękuję Wam wszystkim bardzo serdecznie!

W tym roku, tak jak w poprzednim, blog Learn Real Polish dostał nominację do konkursu na najlepszy blog językowy. Konkurs organizowany jest przez Lexiophiles i bab.la, a biorą w nim udział znakomite blogi językowe takie jak Fluent-in-3-month, The Everyday Language Learner, czy LinguaTrek Davida Snopka.

Musze przyznać, że gdy dowiedziałem się, że mój blog Learn Real Polish ostatecznie dostał się do 25 najlepszych blogów językowych to nie mogłem w to uwierzyć. Bardzo cieszę się i dziękuję wszystkim za wsparcie!

Top 25 Language Learning Blogs 2012

Przy okazji zapraszam wszystkich na stronę realpolish.pl gdzie w tej chwili można rozwiązywać codziennie dyktanda po polsku. Wkrótce będę dodawał tam nowe Daily Polish Stories, czyli codzienne historyjki po polsku. Mam nadzieję dalej pomagać Wam w nauce języka polskiego.

Daily Stories Polish Language Course

5 Comments

Filed under BEGINNER, ELEMENTARY, In English, INTERMEDIATE

5 responses to “Dziękuję za wsparcie!

  1. Pingback: Dziękuję za wsparcie! | dillon and katie

  2. Nikolai

    Hello Piotr! I just want to say Dziękuję for what you’re doing! I am Russian and i really love Polish language, it sounds just like a music for my ears! I want to go to Poland soon, to see this country with my own eyes, and now i’m learning Polish with your blog helps! It’s really very helpful, dziękuję once again! My respect!

  3. Thanks for all the resources you offer. Unfortunately, Polish is not a very studied language and it’s difficult to find good resources. Beginners like me finds this blog very helpful. Thanks. I leave a Spanish course online in case anyone is interested in: http://www.idiomas247.com/en/online/free-spanish-courses

  4. Dziękuję za komentarz!
    Zapraszam na nową stronę http://www.realpolish.pl
    Przez rok na pewno dużo się nauczysz i zaczniesz mówić swobodnie.
    Codziennie słuchaj duuużo po polsku! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia, Piotr

  5. L. Jozef Jedlinski

    doskanale,
    mam prosbe, jada do Polski na trzy tygodny ,za rok , i chialbym miec mozliwosci rozmawiac swobodny do moje krewnych w Polsce, bo mam duzo do powedzenia. Ostatny raz bylem w Polsce w 1978. Dzieki
    Jozef

Leave a comment